Uzyskiwanie opinii o lokalnym rankingu

Google wykorzystuje recenzje jako sygnał rankingowy, który określa znaczenie stron biznesowych w lokalnych wynikach wyszukiwania. Im lepszy wynik recenzji, tym lepsza Marka i tym wyższa pojawia się w SERPach.

Zrzut ekranu przykładowego lokalnego przeglądu SEO Google i gdzie go znaleźć w SERPs

Jesteśmy pewni, że masz wielu klientów, którzy chętnie dadzą ci świecącą recenzję. Powinieneś zbierać i zbierać opinie klientów jak papier toaletowy podczas pandemii!

Google wykorzystuje zarówno średnią ocenę gwiazdek, jak i liczbę postów z recenzjami, aby określić jakość Twojej firmy. Im więcej, tym weselej.

Uzyskanie dobrych recenzji generuje również pozytywne sprzężenie zwrotne, które napędza jeszcze lepsze lokalne SEO. Kiedy użytkownicy widzą mnóstwo pozytywnych wyników od swoich rówieśników, buduje to zaufanie, napędza ruch i konwersje. Ten dodatkowy ruch prowadzi następnie do większej liczby recenzji, rozpoczynając cykl od nowa!

Wskazówki zachęcające klientów do zostawiania recenzji

Możesz użyć Google Moja Firma, aby udostępnić łącze klientom w celu zbierania recenzji, zarówno bezpośrednio, jak i na witrynach z recenzjami dotyczącymi produktów/branży.

Oto, co zrobić:

Na komputerze:

Zaloguj się na swoje konto Google Moja Firma.

Wybierz lokalizację, którą chcesz zarządzać.

Użyj przycisku menu, aby przejść do strony głównej.

Kliknij "Uzyskaj więcej recenzji", aby uzyskać udostępniony adres URL, który możesz wysłać do klientów.

Na komórkę:

Przejdź do aplikacji Google Moja Firma.

Dotknij "klienci", a następnie naciśnij "recenzje".

Kliknij przycisk Udostępnij.

Użyj podanego adresu URL lub utwórz swój własny.

Skopiuj i wyślij do klientów

Należy również podłączyć Recenzje do wiadomości e-mail z automatycznym potwierdzeniem zamówienia. Automatyczne wiadomości e-mail zdziałają cuda w utrzymaniu relacji z klientami i są idealnym miejscem, aby poprosić o recenzję. Upewnij się, że e-mail jest prosty i zawiera bezpośredni link do recenzji.

Automatyczne wiadomości tekstowe są bardziej osobistą metodą proszącą o recenzję. Pamiętaj, aby wspomnieć na początku tekstu, że otrzymują tę wiadomość, ponieważ są klientem. Coś w stylu " Hej, dziękujemy za zakupy u nas!"i doprowadzić do przyczyn, dla których przegląd byłby korzystny. Możesz nawet dołączyć zachętę, taką jak 10% zniżki na następne zamówienie, aby było jeszcze bardziej kuszące!

Przykład automatycznej wiadomości tekstowej z prośbą o recenzję

To jest również, gdy media społecznościowe wchodzi w grę! Możesz poprosić klientów o pozostawienie recenzji za pośrednictwem platform społecznościowych. Jest to jedna z najlepszych wskazówek, które pomogą wesprzeć lokalną strategię SEO, i coś, o czym omówimy poniżej.

Jednak zdecydujesz się poprosić o opinie, musisz upewnić się, że zbierasz dane w sposób, który jest wymierny.

Byłoby bzdurą, gdybyś spędził cały ten czas, zdobywając setki lub tysiące recenzji, aby zdać sobie sprawę, że to będzie długi, ręczny proces udostępniania ich na swojej stronie internetowej i w Google.

Zoptymalizuj swoją stronę pod kątem lokalnego SEO

Na koniec musisz zoptymalizować swoją stronę pod kątem lokalnego SEO. Google coraz lepiej wykrywa, czy zawartość strony dokładnie odzwierciedla lokalne potrzeby i zainteresowania.

Tylko kilka kluczowych rzeczy do zapamiętania, zanim utkniemy.

Musisz mieć w pełni mobilną zoptymalizowaną stronę internetową. Nie ma się nad czym zastanawiać. Dlaczego? Kilka liczb:

80% internautów posiada smartfona.

70% klientów mobilnych, którzy znajdą Twoją firmę w Internecie, podejmie działania w ciągu 1 godziny.

16% użytkowników Internetu w USA będzie używać telefonu komórkowego wyłącznie do korzystania z Internetu. przewiduje się, że w ciągu najbliższych 3 lat wzrośnie do 20%.

Sprawdź swoje analizy, a prawdopodobnie zobaczysz, że duża część ruchu pochodzi z urządzeń mobilnych i tabletów. Jeśli Twoja witryna nie jest responsywna na urządzenia mobilne i wygląda trochę paskudnie, odwiedzający mogą opuścić witrynę i prawdopodobnie nie wrócą.

Obraz z Gyazo

Użyj mobilnego narzędzia testowego Google, aby sprawdzić, czy Twoja strona jest prawidłowo zoptymalizowana i uniknąć faux pas tej strony.

Po drugie, upewnij się, że nawigacja witryny jest przejrzysta, funkcjonalna i łatwa w użyciu. Nawigacja powinna korzystać z dobrej hierarchii, która ma sens dla użytkownika. Struktura nawigacji musi być zaprojektowana w taki sposób, aby pomóc użytkownikom znaleźć produkty lub informacje, których potrzebują. Oznacza to kategoryzację nagłówków i linków do odpowiednich sekcji. Na przykład, jeśli jesteś kwiaciarnią, możesz kategoryzować kwiaty na podstawie okazji, rodzaju rośliny lub dostawy.

Obraz z Gyazo

Możesz poświęcić cały czas i pieniądze na optymalizację lokalnego SEO poza witryną, ale jeśli Twoja witryna nie oferuje wspaniałego doświadczenia użytkownika, cała ta praca będzie bezcelowa.

Optymalizacja Opisu Meta

Tagi tytułu i meta opisy są nadal ogromnym elementem, jeśli chodzi o optymalizację witryny pod kątem lokalnego SEO. Te małe fragmenty informacji mogą zrobić lub złamać, gdy siedział wśród morza konkurentów w SERPs.

Twoje znaczniki tytułu i meta opisy muszą zawierać produkt lub usługę, które oferujesz w danej lokalizacji. Działa to jako oczywisty drogowskaz, aby pokazać wyszukiwarkom, że oferujesz >tę usługę< w > tej lokalizacji<.

Wydaje się dość proste, prawda?

Na przykład, jeśli jesteś kwiaciarzem w Nowym Jorku, upewnij się, że Twoje słowo kluczowe i meta opis zawierają słowo kluczowe "Nowy Jork" wraz z oferowanym produktem.

Oto przykład, który pokaże Ci, jak będzie wyglądał w wynikach wyszukiwania:

Przykład lokalnego zoptymalizowanego pod kątem SEO tagu tytułowego i meta opisu dla kwiaciarni

Optymalizacja Treści

Lokalne słowa kluczowe SEO muszą być obecne na każdej stronie, która zawiera informacje o tym, kim jesteś, co robisz i gdzie to robisz.

Wydaje się to dość oczywiste, ale podwójne i potrójne sprawdzanie, czy Twoja treść rzeczywiście zawiera słowa kluczowe, które kierujesz, jest ćwiczeniem, którego wielu zwykle brakuje.

Co najważniejsze, upewnij się, że te słowa kluczowe są naturalnie zawarte w treści. Łatwo jest dać się ponieść skupieniu na tym, że tylko słowa kluczowe do punktu, w którym zapomnisz WŁAŚCIWEGO angielskiego!

Oto przykład tego, jak zdanie zawierające nienaturalne słowo kluczowe można przerobić, aby stało się bardziej naturalne:

Szukając miejsca do jedzenia, znaleźliśmy wiele pizzerii w Londynie.

Udaliśmy się na misję, aby znaleźć najlepsze pizzerie Londyn ma do zaoferowania!

Czytelność jest ogromnym czynnikiem w SEO. Wyszukiwarki szukają stron, które są najłatwiejsze do zrozumienia i przetrawienia przez użytkowników.

Włączenie nagłówków w treści sprawia, że dobra czytelność jest bardziej widoczna dla wyszukiwarek. Zoptymalizuj nagłówki pod kątem lokalnego SEO, dodając słowa kluczowe w Twoim regionie. Powinieneś dodawać je zarówno do swoich stron, jak i postów! Zastosowanie w ten sposób zoptymalizowanych nagłówków, deklaruje zawartość strony wyszukiwarkom, sygnalizując jej trafność.

Optymalizacja Strony Kontakt

Strona "skontaktuj się z nami" jest najbardziej wpływowa w Twojej lokalnej strategii SEO.

Jest to miejsce, w którym przechowujesz wszystkie informacje biznesowe, które chcesz wykorzystać w swojej lokalnej strategii SEO. Tutaj powinieneś umieścić swój pełny adres, numer telefonu i słowa kluczowe w treści strony.

Powtarzam: te informacje muszą odzwierciedlać to, co znajduje się na twojej stronie Google Moja Firma!

Nie tylko to, powinno również zawierać formularz kontaktowy lub adres e-mail, aby klienci mogli się skontaktować. Najlepszą wskazówką dla strony "Skontaktuj się z nami" jest dodanie często zadawanych pytań, które zawierają lokalne słowa kluczowe, aby kierować pole "ludzie pytają" w wynikach wyszukiwania. Pomoże to poprawić widoczność w SERP.

Obraz z Gyazo

Twoja strona "KONTAKT" jest również miejscem, w którym możesz wybrać mapę. Zalecamy umieszczenie Mapy Google na stronie Kontakt. Google śledzi kliknięcia jako czynnik rankingu, więc jest to kolejny boost dla tego wszystkich ważnych soku rankingu!

Nie zapomnij podać wskazówek dojazdu do Twojej firmy. Jest to nie tylko świetne dla Twoich klientów, ale także pozwala uzyskać bardziej ukierunkowane geograficznie słowa kluczowe na twojej stronie.

Tworzenie Stron Lokalnych

Osobne Strony Kontakt

Jeśli Twoja firma ma wiele lokalizacji, jedną z najlepszych lokalnych porad SEO jest tworzenie wielu lokalnych stron o wartości.

Osobne, specyficzne dla lokalizacji, kontakt z nami lub o stronach z unikalnymi adresami URL i informacjami kontaktowymi pomaga Google odróżnić lokalizacje, gdy użytkownicy szukają z zamiarem lokalnym. Dodaje również więcej soku rankingowego do każdej strony, nie błotnistej wody z różnymi lokalizacjami.

Zawartość tych stron powinna również odzwierciedlać badania słów kluczowych, wdrażając określone frazy zaprojektowane w celu przechwytywania ruchu lokalnego.

Aby uzyskać jeszcze większą moc rankingową, wewnętrznie link do każdej lokalnej strony wartości na dole wszystkich innych stron w witrynie, a także stopki i menu nawigacyjnego.

Lokalne strony docelowe dla SEO

Oprócz stron kontaktowych możesz utworzyć docelową lokalną stronę docelową dla każdej z wielu lokalizacji.

Strony docelowe to bardziej ukierunkowana, jednostronicowa wersja witryny, która zapewnia użytkownikom wszystkie produkty, usługi lub porady, które muszą znać na podstawie ich konkretnej lokalizacji.

Treść tych stron powinna być specyficzna dla danego obszaru i dostarczać naprawdę pomocnych i wiarygodnych informacji. Im bardziej oryginalna i wartościowa treść, tym większa widoczność.

Co ważne, Twoje strony lokalizacji nie powinny być "stronami drzwi", które nic nie robią, ale przekierowują użytkowników do Twojej głównej witryny. Google uważa, że są one "złe dla użytkowników", ponieważ prowadzą do "stron pośrednich, które nie są tak przydatne jak miejsce docelowe" i zasadniczo marnują czas.

Local search marketing w 2020 to nie tylko ćwiczenie w dodawaniu słów kluczowych specyficznych dla lokalizacji do ogólnych postów i nadzieja na najlepsze. Zamiast tego powinieneś wykazać, że wiesz coś znaczącego i istotnego na temat lokalnego obszaru, a także włączyć lokalne słowa kluczowe intencyjne.

Jak stworzyć lokalną Presense Facebook

Można śmiało powiedzieć, że jako marketerzy wszyscy jesteśmy świadomi wpływu, jaki dobra obecność w mediach społecznościowych może mieć na rozwój i rozwój marki.

Zrzut ekranu strony FATJOE na Facebook ' u

E8bvL5AxgaBjmfUL